PODMÍNKY/REKLAMACE
Jedové pasti: past zákazníkovi zůstává, zákazník je povinen informovat všechny osoby které by mohly přijít do kontaktu a jedem o jeho nastražení a jeho pozici. Zákazník je povinen zabránit přístupu všem tvorům kteří nejsou předmětem hubení. Zákazník má nárok na reklamaci (v rámci 30 dní od vyhodnocení s žádným výskytem) pouze v rámci uzavřených prostorů a to pod podmínkou že bylo zabráněno možného vstupu nových jedinců z okolí. Reklamace bude vyřízena dodatečným zásahem.
Mechanické-usmrcující pasti: po dobu pronájmu za pasti zodpovídá zákazník, při zničení nebo ztrátě pasti bude zákazníkovi účtována cena dle ceníku. Je li v pasti chycen jedinec, jsme povinni jej do 48 hodin vyzvednout. Cenu za výjezd najdete v ceníku. Zákazník má nárok na reklamaci (v rámci 30 dní od vyhodnocení s žádným výskytem) pouze v rámci uzavřených prostorů a to pod podmínkou že bylo zabráněno možného vstupu nových jedinců z okolí. Reklamace bude vyřízena dodatečným zásahem.
Živo-lovné pastí: po dobu pronájmu za pasti zodpovídá zákazník, při zničení nebo ztrátě pasti bude zákazníkovi účtována cena dle ceníku. Je li v pasti chycen jedinec, jsme povinni jej do 24 hodin vyzvednout. Cenu za výjezd najdete v ceníku. Zákazník má nárok na reklamaci (v rámci 30 dní od vyhodnocení s žádným výskytem) pouze v rámci uzavřených prostorů a to pod podmínkou že bylo zabráněno možného vstupu nových jedinců z okolí. Reklamace bude vyřízena dodatečným zásahem.
Dezinsekce
Všeobecné: Po postřiku nejsou prostory obyvatelné 2-4 hodiny dle použitých přípravku, při použiti aerosolu to jsou 6 hodin a při použití zápalných dýmovnici 24 hodin. Po uplynuti těchto časových úseku je třeba prostory důkladně vyvětrat.
Ošetřené povrchy nesmí byt otřeny ani nijak očištěny krom věci a míst které budou v kontaktu s potravinami.
Zákazník je povinen informovat informovat o zásahu své okolí a zabezpečit prostory před unikem použitých látek a hmyzu. Zákazník je povinen zabránit novému zavlečeni.
Vosa/Sršeň: výjimečně se stane že jeden zásah nestačí, v tom případě má zákazník nárok na reklamaci zdarma.
Šváb/Rus:
Blecha: Blecha je hodně podobná z výskytem kousnutí a hubením se štěnicí i zde platí provádět dva zásahy se 14 denním rozestupem. U blech je nejdůležitější dobře ošetřit zvířata ve svém okolí obojky, injekcí, obojkem či pipetou.(často se blechy vyskytují na hlodavcích kteří žijí poblíž, v tom případě doporučujeme také provést deratizaci hlodavců)
U malého a středního výskytu je třeba provést dva zásahy aby zákazník obdržel záruku na 3 měsíce, u silných výskytu je potřeba u jednoho ze dvou zásahu použít alespoň jednou plyn aby zákazník obdržel záruku na 3 měsíce.
Mravenec:
Mol/Zavíječ:
Štěnice: Při malém a středním výskytu stačí ošetřit pokoje kde se spí nebo odpočívá všechny postele a gauče a přiléhají nábytek + podlahové lišty je třeba vyklidit rozebrat a připravit tak ať je k nim dobrý přístup hlavně ze spodku. Věci z postelí, gaučů a nábytku který je bezprostředně poblíž je třeba ošetřit nejlépe přepráním na 60°C nebo hlubokým pře mražením, dá se i zahřát třeba v troubě 80°+ aspoň 30 min. Běžně se dělají dva zásahy ve 14 denním rozestupu pak zákazník dostane záruku na 3 měsíce, další zásahy jsou zdarma jako reklamace pod podmínkou že zákazník dodrží podmínky které mu budou vysvětleny a předány v písemné formě spolu s výkazem práce. U silných výskytu je potřeba připravit celý byt vyklidit veškerý nábytek poodsunout, postele a gauče převrátit a popřípadě rozebrat, jediná část kde není potřeba dělat zásah je kuchyň. Zásah se opakuje 3 krát a alespoň jednou musí být při zásahu použít plyn aby mohl zákazník dostat záruku na 3 měsíce. Podrobný popis postupu zákazník nalezna v dodatku výkazu práce který obdrží po skončení zásahu.
Ostatní druhy hmyzu: Reklamace jsou rozdílné ale všeobecně platí že reklamace bude odpovídat jednomu z výše uvedenému případu, vše záleží na daném druhu určenému k hubeni. U létavých druhů nelze nabídnout dlouhodobou záruku nabízíme, jen záruku na vyhubeni bezprostředně po ukončení zásahu. (toto nepláti pro hnízda vos a sršní)
Dezikace
Likvidace větších porostů
Pro tuto služby nelze nabídnout zpětnou reklamaci, zákazník může prací reklamovat pouze neprodlené po skončení postřiku a ořezu. Reklamace bude vyřízena dodatečným postřikem nebo dořezem.
Zákazník je povinen si vyřídit všechna potřebné povolení nebude-li zákazník mít potřebná povoleni, budeme nuceni zakázku zrušit nebo odložit a účtovat výjezd.
Pro tuto služby nelze nabídnout zpětnou reklamaci, zákazník může prací reklamovat pouze neprodlené po skončení postřiku. Reklamace bude vyřízena dodatečným postřikem.
Plocha pro hubení musí být dobře označena a dobře přístupná. Bude-li zákazník trvat na zásahu při velkém větru a před nebo po dešti, musí počítat s tím že zásah s velkou pravděpodobností nebude účiny a nebude uznaná žádná reklamace.
Úklid ptačího trusu
Pro tuto služby nelze nabídnout zpětnou reklamaci, zákazník může prací reklamovat pouze neprodlené po skončení úklidu a odchytu. Reklamace bude vyřízena dodatečným úklidem a odchytem.
Zákazník před zásahem musí uzavřít všechny otvory, aby zabránil vstupu nových jedinců. V silně zasažených prostorech by se mel omezit pohyb lidi pro nezbytně nutné činnosti, aby se zamezilo šíření nemoci a parazitu.